O nas

Specjalizujemy się w marketingu internetowym

Founders

Tomasz Bonek / Marta Smaga

Tomasz Bonek

Z mediami związany prawie 20 lat, najpierw z prasą codzienną, następnie telewizją, a później internetem. Przez jedenaście lat tworzył i kierował jako redaktor naczelny redakcją portalu Money.pl (największe medium ekonomiczne w Polsce) oraz serwisów lifestyle Grupy Money. Był członkiem Rady Dyrektorów tej firmy, któremu podlegały także zespoły public relations i merketingu. Następnie kompletował redakcję Business Insider Polska, a także przeprowadzał proces łączenia newsroomów biznesowych Onetu oraz Ringier Axel Springer Polska (Forbes, Biznes.Onet, Business Insider).

Jest współautorem poradników o biznesie internetowym, wydanych nakładem Wolters Kluwer: „Biznes w internecie”, „Biznes na Facebooku”, „Internet dla seniora”. Od lat wdraża i rozwija z sukcesem nowe przedsięwzięcia internetowe i wykłada na Uniwersytecie Wrocławskim. Jest także prezesem zarządu i redaktorem naczelnym Interaktywnie.com, magazynu branżowego dla ludzi internetu.

Ekspert od reklamy natywnej, content marketingu, mediów społecznościowych, strategii PR w sieci. Doświadczony trener i autor szkoleń.

Marta Smaga

Dziesięć lat, najpierw jako project manager, a następnie dyrektor działu rozwoju i technologii, odpowiadała za największe projekty internetowe Grupy Money - od opracowania ich strategii, przez implementację w internecie, pozyskiwanie ruchu z Google, po rozwój pozwalający na osiągnięcie zysków. W randze członka Rady Dyrektorów zarządzała największym działem tej firmy, kierując zespołem programistów, grafików, project managerów.

Wśród swoich zawodowych doświadczeń ma m.in. stworzenie linii serwisów lifestyle klasy premium, aplikacji mobilnych, narzędzi do analizy danych o użytkownikach. Nadzorowała też od stron technologicznej i koncepcyjnej wdrożenie na zlecenie Grupy Onet - Ringier Axel Springer polskiej edycji serwisu Business Insider. Zarządzała również jednym z największych operatorów darmowej poczty elektronicznej w Polsce - Onet.Pocztą. Razem z Tomaszem Bonkiem wydała serię poradników biznesowych, które ukazały się nakładem Wolters Kluwer, najbardziej prestiżowego wydawnictwa biznesowego w Polsce.

Jest ekspertką zajmującą się SEO i SEM. Specjalizuje się w web usability oraz optymalizacji rozwiązań internetowych. Ma szerokie doświadczenie w monetyzacji serwisów, e-commerce, lead generation.