Porady

Pobierz e-book "Jak skutecznie promować firmę i sprzedawać w Internecie"

Pobierz darmowy poradnik dla przedsiębiorców przygotowany przez współtwórców sukcesu dwóch największych portali biznesowych

Aby pobrać poradnik, wypełnij formularz:

Szanowni Państwo,

od 2004 roku zajmujemy się promocją w Internecie. Przez 11 lat mieliśmy przyjemność współtworzyć największy polski portal biznesowy, a następnie budować od podstaw drugi pod względem popularności. Stworzyliśmy także TBMS Sp. z o.o. - agencję marketingową specjalizującą się w marketingu internetowym, której przez lata działalności zaufały uznane marki.

Przeprowadziliśmy setki kampanii marketingowych w sieci dla Klientów praktycznie z każdej branży. Promujemy m.in. sklepy internetowe, rozmaite usługi, a nawet zaawansowane rozwiązania IT.

W tym krótkim poradniku dzielimy się podstawową wiedzą, która umożliwi każdemu przedsiębiorcy lub marketerowi postawienie pierwszych kroków w promocji w sieci. Mamy nadzieję, że szczególnie teraz - w obliczu skutków biznesowych pandemii koronawirusa - choć trochę przyda się ona wszystkim tym, którzy czują potrzebę i upatrują szansy w postawieniu na tę formę promocji.

Udostępniamy ten ebook na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa, użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych - 3.0 Polska. Licencja ta zezwala na rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie utworu w celach niekomercyjnych oraz pod warunkiem zachowania go w oryginalnej postaci.

Swobodnie wysyłajcie więc go znajomym, zaprzyjaźnionym firmom, zamieszczajcie na swoich stronach internetowych czy na Facebooku.

Marta Smaga i Tomasz Bonek

Z poradnika dowiesz się między innymi:

Czy marketing internetowy będzie skuteczny w przypadku mojej firmy?

Czy faktycznie firmy reklamują się masowo w Internecie i to im się opłaca? Jak wygląda ten rynek?

Jak musi być przygotowana strona internetowa firmy, aby była skuteczna, kiedy kierujemy na nią działania marketingowe?

Ile potrzebuję pieniędzy, żeby zacząć promować firmę w Internecie?

Czy Polacy faktycznie kupują dużo w Internecie? Czy pandemia koronawirusa sprawi, że wydatki w sieci wzrosną, czy zmaleją?

Na co głównie zwracają uwagę kupujący w sieci?

Co decyduje o sprzedaży w internecie?

Jakie produkty kupujemy najchętniej online?

Czy Polacy chętniej kupują przez smartfony czy komputery stacjonarne?

Jakie trendy będą wpływać na rynek e-commerce w nadchodzących latach?

Gdzie i jak najlepiej reklamować się w Internecie?

Czy firmy chętnie i skutecznie wykorzystują do promocji Google?

Jak trafić z przekazem reklamowym do właściwych użytkowników – potencjalnych klientów firmy?

Jak działa algorytm Google’a i jak często się zmienia?

Kiedy możesz się spodziewać efektów promocji poprzez SEO?

Czy w Internecie można sprzedawać – i czy warto promować – także bardzo drogie lub niszowe produkty?

Czy warto wysyłać mailingi do zakupionych baz adresów?

Czy warto inwestować w remarketing?

Kiedy content marketing będzie skuteczny?

Jak sprzedawać poprzez promocję contentu w Internecie?

Które platformy będą najskuteczniejsze do promowania materiałów wideo?

Czy warto reklamować się w mediach społecznościowych, a jeśli tak to, w których?

Czy w marketingu internetowym poradzę sobie samodzielnie, czy potrzebuję pomocy agencji?

Jak wybrać agencję do promocji poprzez SEO albo freelancera do takich działań?

W jaki sposób rozliczać się z agencją za działania SEO i PPC?

Jak powinna być skonstruowana umowa na działania SEO lub PPC?