Specjalizujemy się w marketingu internetowym
Marta Smaga / CEO
Dziesięć lat, najpierw jako project manager, a następnie dyrektor działu rozwoju i technologii, odpowiadała za największe projekty internetowe Grupy Money - od opracowania ich strategii, przez implementację w internecie, pozyskiwanie ruchu z Google, po rozwój pozwalający na osiągnięcie zysków. W randze członka Rady Dyrektorów zarządzała największym działem tej firmy, kierując zespołem programistów, grafików, project managerów.
Wśród swoich zawodowych doświadczeń ma m.in. stworzenie linii serwisów lifestyle klasy premium, aplikacji mobilnych, narzędzi do analizy danych o użytkownikach. Nadzorowała też od stron technologicznej i koncepcyjnej wdrożenie na zlecenie Grupy Onet - Ringier Axel Springer polskiej edycji serwisu Business Insider. Zarządzała również jednym z największych operatorów darmowej poczty elektronicznej w Polsce - Onet.Pocztą. Razem z Tomaszem Bonkiem wydała serię poradników biznesowych, które ukazały się nakładem Wolters Kluwer, najbardziej prestiżowego wydawnictwa biznesowego w Polsce.
Jest ekspertką zajmującą się SEO i SEM. Specjalizuje się w web usability oraz optymalizacji rozwiązań internetowych. Ma szerokie doświadczenie w monetyzacji serwisów, e-commerce, lead generation.