Specjalizujemy się w marketingu internetowym
Tomasz Bonek / CEO
Z mediami związany prawie 20 lat, najpierw z prasą codzienną, następnie telewizją, a później internetem. Przez jedenaście lat tworzył i kierował jako redaktor naczelny redakcją portalu Money.pl (największe medium ekonomiczne w Polsce) oraz serwisów lifestyle Grupy Money. Był członkiem Rady Dyrektorów tej firmy, któremu podlegały także zespoły public relations i merketingu. Następnie kompletował redakcję Business Insider Polska, a także przeprowadzał proces łączenia newsroomów biznesowych Onetu oraz Ringier Axel Springer Polska (Forbes, Biznes.Onet, Business Insider).
Jest współautorem poradników o biznesie internetowym, wydanych nakładem Wolters Kluwer: „Biznes w internecie”, „Biznes na Facebooku”, „Internet dla seniora”. Od lat wdraża i rozwija z sukcesem nowe przedsięwzięcia internetowe i wykłada na Uniwersytecie Wrocławskim. Jest także prezesem zarządu i redaktorem naczelnym Interaktywnie.com, magazynu branżowego dla ludzi internetu.
Ekspert od reklamy natywnej, content marketingu, mediów społecznościowych, strategii PR w sieci. Doświadczony trener i autor szkoleń.