Pobierz darmowy poradnik dla przedsiębiorców przygotowany przez współtwórców sukcesu dwóch największych portali biznesowych
Aby pobrać poradnik, wypełnij formularz:
Szanowni Państwo,
od 2004 roku zajmujemy się promocją w Internecie. Przez 11 lat mieliśmy przyjemność współtworzyć największy polski portal biznesowy, a następnie budować od podstaw drugi pod względem popularności. Stworzyliśmy także TBMS Sp. z o.o. - agencję marketingową specjalizującą się w marketingu internetowym, której przez lata działalności zaufały uznane marki.
Przeprowadziliśmy setki kampanii marketingowych w sieci dla Klientów praktycznie z każdej branży. Promujemy m.in. sklepy internetowe, rozmaite usługi, a nawet zaawansowane rozwiązania IT.
W tym krótkim poradniku dzielimy się podstawową wiedzą, która umożliwi każdemu przedsiębiorcy lub marketerowi postawienie pierwszych kroków w promocji w sieci. Mamy nadzieję, że szczególnie teraz - w obliczu skutków biznesowych pandemii koronawirusa - choć trochę przyda się ona wszystkim tym, którzy czują potrzebę i upatrują szansy w postawieniu na tę formę promocji.
Udostępniamy ten ebook na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa, użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych - 3.0 Polska. Licencja ta zezwala na rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie utworu w celach niekomercyjnych oraz pod warunkiem zachowania go w oryginalnej postaci.
Swobodnie wysyłajcie więc go znajomym, zaprzyjaźnionym firmom, zamieszczajcie na swoich stronach internetowych czy na Facebooku.
Marta Smaga i Tomasz Bonek
Z poradnika dowiesz się między innymi:
Czy marketing internetowy będzie skuteczny w przypadku mojej firmy?
Czy faktycznie firmy reklamują się masowo w Internecie i to im się opłaca? Jak wygląda ten rynek?
Jak musi być przygotowana strona internetowa firmy, aby była skuteczna, kiedy kierujemy na nią działania marketingowe?
Ile potrzebuję pieniędzy, żeby zacząć promować firmę w Internecie?
Czy Polacy faktycznie kupują dużo w Internecie? Czy pandemia koronawirusa sprawi, że wydatki w sieci wzrosną, czy zmaleją?
Na co głównie zwracają uwagę kupujący w sieci?
Co decyduje o sprzedaży w internecie?
Jakie produkty kupujemy najchętniej online?
Czy Polacy chętniej kupują przez smartfony czy komputery stacjonarne?
Jakie trendy będą wpływać na rynek e-commerce w nadchodzących latach?
Gdzie i jak najlepiej reklamować się w Internecie?
Czy firmy chętnie i skutecznie wykorzystują do promocji Google?
Jak trafić z przekazem reklamowym do właściwych użytkowników – potencjalnych klientów firmy?
Jak działa algorytm Google’a i jak często się zmienia?
Kiedy możesz się spodziewać efektów promocji poprzez SEO?
Czy w Internecie można sprzedawać – i czy warto promować – także bardzo drogie lub niszowe produkty?
Czy warto wysyłać mailingi do zakupionych baz adresów?
Czy warto inwestować w remarketing?
Kiedy content marketing będzie skuteczny?
Jak sprzedawać poprzez promocję contentu w Internecie?
Które platformy będą najskuteczniejsze do promowania materiałów wideo?
Czy warto reklamować się w mediach społecznościowych, a jeśli tak to, w których?
Czy w marketingu internetowym poradzę sobie samodzielnie, czy potrzebuję pomocy agencji?
Jak wybrać agencję do promocji poprzez SEO albo freelancera do takich działań?
W jaki sposób rozliczać się z agencją za działania SEO i PPC?
Jak powinna być skonstruowana umowa na działania SEO lub PPC?