Z naszego doświadczenia wynika, że prawie w każdej branży czy obszarze biznesowym można sprawnie wykorzystać marketing w Internecie. Nawet jeśli Twoich produktów czy usług nie da się (albo jest to trudne) sprzedawać w sieci, możesz próbować przez to medium pozyskiwać kontakty do swoich potencjalnych klientów, czyli tzw. leady. Mogą to być na przykład adresy e-mail, numery telefonów i inne dane osobowe.
Aby dowiedzieć się więcej, wypełnij formularz
i POBIERZ BEZPŁATNY PORADNIK:
Poprzez promocję w sieci możesz także dbać o wizerunek firmy lub budować świadomość marki.
Faktycznie, nie w każdy przypadku skuteczność promocji będzie taka sama. To, co przyniesie sukces jednej firmie, nie musi być korzystne dla drugiej. Najbardziej uniwersalną metodą dotarcia do nowych klientów jest promocja w Google, ponieważ z tej wyszukiwarki korzysta w Polsce niemal każdy użytkownik sieci i właśnie od wpisania zapytania do niej zaczyna najczęściej zakupy bądź poszukiwanie produktów lub usług. Dobór innych metod promocji on-line jest znacznie bardziej skomplikowany i zależy od specyfiki firmy oraz rynku, na którym ona działa. Nie w każdym przypadku sprawdzą się więc reklamy na LinkedIn, nie dla każdego odpowiednia będzie promocja przez Facebook czy Instagram.
Aby kampanie on-line były skuteczne i się opłacały, kluczowy jest odpowiedni dobór mediów i działań marketingowych. W TBMS dla każdego Klienta planujemy je indywidualnie, w oparciu o analizę jego działalności, grupy docelowej oraz aktywności klientów w sieci. Doradzamy więc najlepsze rozwiązania, ale też nie wahamy się odradzać tych, które – jak wynika z naszego doświadczenia – nie będą skuteczne.
Skorzystaj z pomocy ekspertów TBMS