Porady

Jak reklamować firmę w Google?

Reklama w Google to, zwłaszcza dla firm z sektora e-commerce, podstawa. Płacisz wyłącznie za bezpośrednie kliknięcia w wyszukiwarce, co sprawia, że - przy odpowiedniej optymalizacji kampanii ta forma reklamy może być bardzo skuteczna i najbardziej optymalna.

Jak reklamować się w Internecie?

Jak prowadzić działania marketingowe w Internecie? Z pewnością pod uwagę należy brać liczbę internautów odwiedzających każdą z domen, ale jednak najważniejsza będzie ich zdolność do konwersji czy oddziaływanie na reklamowaną markę.

Trendy ryneku e-commerce - co nas czeka w nadchodzących latach

No cóż... W zasadzie wszystko zależy od tego, jak zmieni się światowa gospodarka po pandemii koronawirusa. Analitycy jednak spodziewają się dalszego rozwoju rynku on-line.

Zakupy internetowe na urządzeniach mobilnych

Komputer stacjonarny, mimo że wciąż jest najpopularniejszym urządzeniem, którego używamy do finalizacji transakcji w Internecie, szybko oddaje pola urządzeniom mobilnym.

Sprzedaż przez internet - co jest ważne dla klientów

Przyjazny UX (konstrukcja, a więc tzw. użyteczność strony internetowej) i wartościowe treści są, obok ceny, jednymi z ważniejszych kryteriów, którymi kierujemy się podejmując decyzje zakupowe, ale niskie koszty dostawy, albo szerzej, wszystkie kwestie związane z logistyką, z każdym rokiem zyskują na znaczeniu. Klienci są coraz bardziej wymagający.

Handel internetowy - ile jest wart polski rynek i jak się będzie rozwijał

W 2019 roku kupować w sieci miało ponad 61% populacji online (77% Polaków jest aktywnymi użytkownikami Internetu), a wydawać mieliśmy średnio 651,50 euro rocznie.

Ile kosztuje reklama w internecie

Internet jest medium, w którym każda wydana złotówka może przynieść korzyści. Nie ma w nim tzw. progu wejścia. Masz 4 zł, już możesz spróbować promocji na Facebooku. Dysponujesz budżetem w wysokości kilkuset złotych miesięcznie, możesz rozważyć kampanię promocyjną poprzez Google Ads.

Jak stworzyć stronę internetową, by była skuteczna i ekonomiczna

Każda firma musi mieć stronę internetową. Nawet jeśli nigdy nie będziesz przez nią bezpośrednio sprzedawać produktów czy usług, to pamiętaj, że dzięki niej będą znajdować Cię klienci.

Reklama internetowa - jak rozwija się w Polsce?

Raporty cyklicznie publikowane przez uznany dom mediowy Starcom, obsługujący największe korporacje, dysponujące ogromnymi budżetami marketingowymi, nie pozostawiają wątpliwości, że reklama on-line zaczyna dyskwalifikować wszystkie inne rodzaje promocji.

Marketing internetowy. Kto może skutecznie promować się w sieci?

Z naszego doświadczenia wynika, że prawie w każdej branży czy obszarze biznesowym można sprawnie wykorzystać marketing w Internecie. Nawet jeśli Twoich produktów czy usług nie da się (albo jest to trudne) sprzedawać w sieci, możesz próbować przez to medium pozyskiwać kontakty do swoich potencjalnych klientów, czyli tzw. leady